17 września 2016

realtimemarketing

Zdobywaj zainteresowanie przez treści pasujące do bieżących wydarzeń!

Real-time marketing oznacza „marketing w czasie rzeczywistym”, bywa też określany mianem newsjacking (dosłownie „porywanie newsów”)
– To tworzenie i dystrybucja komunikatów marki w odpowiedzi bieżące wydarzenia – okazje medialne.

To np. memy czy filmiki, które pojawiają się błyskawicznie w nawiązaniu do sytuacji. Stają się nimi mecze, kontrowersje czy inne treści, które są aktualnie „na topie”. Zmarnowana szansa piłkarza, wyczekiwana premiera filmu, komentowane potknięcie polityka czy kontrowersyjny skecz Macieja Stuhra – wszystko „o czym się mówi” jest punktem podparcia dla efektywnej komunikacyjnej Dżwigni.

 

Podłącz się z Dźwignia PR z aktualną uwagą mediów

Oferujemy współpracę w pełnym zakresie:

  • od monitorowania potencjalnych okazji,
  • przez produkcję treści (memy, filmiki, wydarzenia na facebooku, ogłoszenia w popularnych serwisach, infografiki a nawet rozdawnictwo gadżetów czy proste gry)
  • po „zasiewanie” materiałów tak, by roznosiły się samoistnie.

Kontekstem może być szał na punkcie zwycięstw sportowych, zwrotów akcji modnego serialu czy nadchodzących świąt – potrafimy to zaplanować.

Współpracę zaczynamy od poznania celów komunikacyjnych (np. grup docelowych), ustalamy zakres oczekiwanych tematów (wykluczamy te kontrowersyjne) i nakreślamy ramy terminów działań. Określamy też na starcie budżet na produkcję materiałów.

Ceny pakietów zaczynają się od 1500 złotych netto za pojedynczą akcję.

Pokaż, że chcesz działać błyskawicznie

– Od razu zadzwoń pod nr 506 838 707

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *